ויסאם דגש ז"ל

09.08.1989 - 21.09.2017

ויסאם הצטרף לארגון הקופים הירוקים בשנת 2015, ולמרות זאת מתוך כל האנשים שהצטרפו יחד איתו הוא היה מהבולטים ביותר. אחרי שרבים וטובים הכירו אותו לעומק זה גם היה ברור למה. תכונות האופי הבולטות במיוחד שלו גרמו לאנשים פשוט לרצות בחברתו וכמה שיותר. הרוגע והנחת רוח שהפגין היו שובים. בתוך כל הטירוף שאנו חיים בו קשה למצוא אנשים שמצליחים להיות כל כך רגועים ושלווים, מופנמים אבל חודרים לרגש בו זמנית, וזה היה פשוט תענוג לראות את זה מהצד ולקחת חלק מזערי בזה בזמן המשותף בחברתו. הנתינה והאהבה שהפגין כלפי הסביבה זה היה משהו מדהים, נתינה ואהבה כזו נטולת אינטרסים זה משהו שכבר לא פוגשים בו כמעט בחברה שלנו.
ויסאם, לא נתפס לכתוב עליך בלשון עבר ולהספיד אותך, אבל חובתנו היא לשמר את זכרך. לא משנה כמה נכתוב ונספר עליך, ויסאם, רק מי שהכיר אותך יכול להעיד כמה מיוחד היית, ולא פלא שמאות אנשים יכולים להגדיר אותך כחבר טוב. לשמחתנו, כמות האנשים שהכירו אותך היא אדירה, בלי הבדל גזע, דת, מין, או אפילו קבוצה אהודה. הנתינה שלך לזולת הייתה אין סופית, בלי שום דרישה לתמורה, בלי בקשה להערכה, רק מטוב לב ואהבת חינם.
אנחנו, ארגון הקופים, זכינו בזה שלקחת חלק במשפחתנו. שום דבר לא ינחם אותנו על אובדנך, אך מבטיחים להנציח את זכרך כל הזמן ובכל מקום. מתגעגעים.

צור קשר:

ניתן גם לשלוח וואטסאפ:
דילוג לתוכן